Menü
12.06.2023
Türkiye’den Globale: C-Prot
Marka dönüşüm sürecini S. Bilgehan Üstündağ şu ifadelerle anlattı: “Dünyada milyonlarca kişinin siber güvenliğini sağlayan CHOMAR olarak güncel ürün yelpazesiyle birlikte ismimizi C-Prot olarak yeniliyoruz. Yeni marka kimliğimizde sloganımız ise ‘Cognitive protection’. Bu değişiklikte amacımız, Türkiye’den çıkan ve bir dünya markası olma yolunda ilerleyen ürünlerimizin uluslararası arenada daha akılda kalıcı bir isim ve slogan ile yolculuğuna devam etmesidir. Yeni slogan ve logo, şirketin yeni nesil ürünlerini yönlendirecek en son teknolojiye olan bağlılığını ortaya koyar niteliktedir. Kurulduğumuz günden bu yana, bireysel ve kurumsal siber güvenlik çözümleri üreten bir marka olarak yeni bir dönüşüme tanıklık etmekteyiz. Son teknolojilere uyum sağlayarak daha anlaşılır şekilde, değişen müşteri ihtiyaçlarına anında çözümler üreterek müşterilerimizin yanındayız. Bu noktada siber güvenlik ürünlerimizi genişleterek; olası ve potansiyel tehditlere karşı tüm platformlarda koruma sağlayacak yeni ürünlerimizi de lansmanda tanıttık.”
“Herhangi bir dışa bağımlı teknoloji kullanmadan tüm platformlarda çalışan siber güvenlik ürünleri ile globaldeki yerimizi sağlamlaştıracağız”